محصولات دناپک

 

دستگاه تسمه ‌کش دستی

ویژگی‌ها

  • عرض تسمه مصرفی : 16 الی 19 میلی‌متر

دناپک توضیحات محصول

 دستگاه تسمه کش دستی همانطور که از نام آن پیداست، با استفاده از نیروی دست انسان کار می‌کند. از دستگاه تسمه‌ کش دستی می‌توان برای بسته‌بندی محصولات با اندازه‌های گوناگون استفاده کرد. تسمه‌ی مورد استفاده در این دستگاه تسمه‌ی پلاستیکی است و عموماً از آن در باربری‌ها برای محکم کردن بسته‌بندی‌ها و یا کارگاه‌های صنعتی کوچک که حجم محصولات تولیدی آن‌ها کم است استفاده می‌شود. زیرا به‌دلیل سرعت پایینی که نسبت به دستگاه تسمه ‌کش اتوماتیک دارد، امکان استفاده از آن در کارخانجات بزرگ و صنایعی که حجم تولید بالایی دارند، وجود ندارد.

این دستگاه قادر است تسمه را به‌طور نامحدود کشیده و برای بسته‌بندی کالاهای بزرگ و سنگین و پالت‌ها گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید. در تسمه ‌کش دستی عمل کشیدن و بریدن تسمه با فشردن یک اهرم توسط کاربر انجام می‌شود.

این دستگاه از طراحی ساده ای برخوردار است که اپراتور می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند. درواقع قدرت کشش نامحدود دستگاه فرآیند بسته‌بندی را آسان می‌‌کند. نکته مثبت دیگر درباره دستگاه تسمه ‌کش دستی، استحکام بالا و وزن پایین آن است که موجب بالا رفتن سرعت کار می‌شود. 

دستگاه تسمه کش دستی فلزی چیست؟ دستگاه تسمه کش دستی وسیله ای بسیار ساده جهت تسمه کشی تسمه  های بسته بندی فلزی در سایز های 16، 19 و 32 می باشد. که بعد از عمل کشش تسمه با استفاده از انبر (پرچ کن) کار بسته بندی را انجام می دهد. نیروی محرک این دستگاه به صورت مکانیکی است که با اهرم های روی دستگاه توسط اپراتور تامین می گردد. این نوع تسمه کش از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است.

 
{"Models": [{"ModelId":5,"ModelName":"مدل 1","ModelRef":"","QtyRemaining":-1,"QtyStockSet":0,"Description":"","ColorId":-1,"ColorText":"","ColorValue":"","SizeId":-1,"SizeText":"","WeightId":-1,"WeightText":"","WeightValue":"","UnitCost":1000000.0000,"DealerCost":0,"AfterDiscount":1000000,"DiscountPercent":0,"DiscountAmount":0,"DiscountStartDate":"","DiscountEndDate":"","IsSpecialDiscount":false,"VendorId":"0","VendorName":"","ImageUrl":"","Extra":""}],"Options": [],"RELATED": [],"Extrafields":{"txtcanonical":""},"ModelShowType":1,"DefaultCategoryId":-1,"DefaultCategoryName":"","DefaultCategoryImages":[],"BrandId":-1,"BrandName":"","CurrentDate":"1403-01-10 15:27:34","VendorBuyButtonText":"افزودن به سبد خرید"}

برندهای محصولات دناپک

شرکت دناپک

افتخار همکاری و شراکت با بهترین شرکت ها را دارد

در صورت نیاز به مشاوره، با کارشناسان دناپک در تماس باشید.